مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اسفند 1394 ساعت 02:262016-03-01سياسي

کارگاه ملی "مداخله در طلاق" در یزد برگزار شد


کارگاه ملی مداخله در طلاق با حضور کارشناسان و مشاوران مرکز تحکیم بنیان خانواده در یزد برگزار شد.

- سیدمحمدرضا قائم محمدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در یزد"، اظهار داشت: مرکز تحکیم بنیان خانواده استان یزد بیش از سه سال قبل با امضا تفاهم نامه ای بین بهزیستی و دادگستری یزد ایجاد شد.

وی افزود: پرونده های طلاق و تمکین به چهار شعبه بهزیستی یزد و شعب شهرستانها ارجاع داده می شود، به این مرکز فرستاده و در راستای کاهش آمار طلاق بررسی می گردد.

قائم محمدی در ارتباط با اهمیت برگزاری این کارگاه آموزشی خاطرنشان کرد: کسانی که در این حوزه کار می کنند با وجود اینکه از تخصص خوبی بهره مندند، نیازمند دوره های آموزشی و بازآموزی هستند.

این مشاور خانواده تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی شش بحث اعتیاد، خشونت، روابط جنسی، خیانت در روابط فرازناشویی، مهارت های ارتباطی و اختلالات روانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

این کارگاه آموزشی با حضور مشاوران برجسته مراکز تحکیم بنیان خانواده و در راستای افزایش کیفی خدمات صورت گرفته در زمینه کاهش آمار طلاق برگزار شد.

تا به امسال در استان یزد یک مرکز تحکیم بنیان خانواده در حال فعالیت است و از سال آینده در برنامه وجود دارد که با افزایش تعداد مراکز، خدمات بهتری به جامعه هدف ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه ملی "مداخله در طلاق" در یزد برگزار شد

کارگاه ملی "مداخله در طلاق" در یزد برگزار شد